Friday, November 3, 2017

4. Striped Roman

https://photos.app.goo.gl/mDq4XFSejPi77rjb6

Rosii deosebit de frumoase. In 2017 am avut 15 seminte de la "Rosii de Rosii" si singura surpriza cu semintele de la ei (n-as putea spune ca foarte neplacuta). Din 8 fire care au ajuns in gradina 4 au fost un fel de cherry (asa si-asa - nu am luat seminte), 3 au fost dungate, dar rotunde (din lista lor de simente ar putea fi Tigerella sau Turkish Striped Monastery - ma mai dumiresc la anu, am seminte) si 1 fir Striped Roman.


I se mai spune si 'Speckled Roman' si poate fi interpretata si ca o rosie pentru pasta ceva mai gustoasa decat sunt astea de obicei.
Citez dintr-un interviu cu Craig LeHoullier:
"And ‘Speckled Roman’ may be my single favorite paste variety. It’s indeterminate, and has wild productivity—almost the productivity of the bush types, the determinate ‘Roma’ types. It’s red with gold stripes, and just absolutely wonderful."









No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...