Friday, November 3, 2017

Cherry de la Bobi

Astea sunt niște Cherry mai mari și mai cafenii. Am primit vreo 3 de la Bobi pentru semințe și am luat semințe. El spunea că sunt bune, eu nu mai știu dacă am și gustat, dar am încredere în gusturile lui.
Cum despre roșii nu pot spune prea multe o să-ncerc două vorbe despre Bobi. Cu el am fost coleg la primul meu Job. Bobi e un programator artist. Bine, toți programatorii adevărați sunt artiști (never ingineri), da Bobi e artist de-adevăratelea. Scrie minunății pe Facebook pe care nu le înțeleg întotdeauna, da le citesc tot timpul cu mare drag. Sunt foarte rare relațiile echilibrate in lumea asta. De obicei migrează în relații donator/primitor sau invers. Cu Bobi eu sunt primitorul: el mă cheamă la fotbal și eu poate mă duc, el mă cheamă la masă și mă cam duc (ultima dată l-am chemat eu). Tot el mi-o băgat în cap și Physalisul și-o să am vreo câteva feluri într-o listă viitoare.
Acum mi-e ciudă că nici măcar n-am făcut o poza cu roșiile astea, da fac la anu cu ce iese din semințe 😀.

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...