Saturday, November 4, 2017

12. Bosnische Fleischtomate

https://photos.app.goo.gl/bFAb3iSGrAiT1jCU7

2019
A ramas la inaltime, de fapt cred ca e preferata mea de genus anima de bou.

New entry. La astea noi o să-mi fie greu sa spun cate ceva la fiecare în parte. Am tot luat la semințe (nu mă puteam abține) și trăbă c-am avut eu vreun motiv la fiecare, da Dumnezău știe dacă mi-l mai aduc aminte. Sunt o trupă de feluri cu care încă nu am dezvoltat o relație personală da mai am vreme. Asta face parte dintr-o comanda făcută pe http://www.seminte-exotice.ro din motive de panică. Mai comandasem niște semințe de roșii de ghiveci și alte alea de la ei (mie mi se pare că e El, un nene care împachetează semințele cu mâna lui, scrie cu pixul pe fiecare pliculeț și când are mai multe îți mai adaugă și-un cadou) și-l trecusem clar pe lista mea de surse de semințe. La un moment dat am observat că sunt mult mai puține produse pe site și panică! Doar nu s-onchide? "Roșii de Roșii" nu dădeau nici ei semne prea încurajatoare (acum chiar par c-or inchis).
Deci am pus mâna și-am comandat toate semințele de care aș fi putut fi vreodată interesat. Acum m-am prins că doar se terminau semințele de anul trecut. Acum sunt din nou de toate și am mai cumpărat și pe alese 😀.
Acu despre Roșia de față pot spune că numele m-o atras din prima. De undeva parcă știu și ce-nseamna, poate din descrie, poate l-oi fi tradus cu ceva? Că io-n nemțește nu știu mai mult de "șneler  șneler dad is gut". Asta i-am răspuns lu șeful de la fosta firma, la scurt timp după angajare când m-ontrebat daca știu vreun pic germană. Da nu de-aia e fosta 😀 și nu de-atunci. Ne-am despărțit prieteni 7 ani mai târziu.

http://www.seminte-exotice.ro/cumpara/seminte-rosii-inima-de-bou-bosnische-fleischtomate-426

No comments:

Post a Comment

Mi-a sosit regina

    Ieri am primit aviz pentru ridicarea unui colet din USA de la oficiul poștal vamal. Tare m-am mai entuziasmat, apoi m-am mai dezumflat u...